2011年9月4日 星期日

叮噹呀!誰都喜歡你!小貓也自豪!



永遠嘅兒時回憶!叮噹!今次出「Robot魂」,即刻買就唔在講,仲令我著晒火要即刻整「大雄間房」出嚟襯吓!好耐冇整「情景模型」呢!





大雄!你好呀!我係叮噹!



大雄!又係零分?俾媽媽知道就大件事啦!


大雄!唔使驚技安!我地用隨意門過去!


叮噹!仲有冇其他法寶借俾我!


準備出去見貓女,做番隻貓先!我唔係貍貓呀!


大雄!仲唔起身做功課!


叮噹!最愛豆沙飽!


但係老鼠都愛豆沙飽!


當叮噹遇上高達!最強對最強!


但係二手機械貓叮噹嘅「放大縮少燈」!新類型人寶少都冇計!


好眼訓呀!我訓先啦大雄!


唔好訓住啦!叮噹!


zzzzzzz!Good Night!


叮噹都有房o架!


除咗間房,仲整咗唔少嘢!時光機櫃桶、Q太郎、仲有先前個啲零分試卷!



沒有留言:

張貼留言